دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک جدید ترین محصول ایران خودرو

 

گروه صنعتی ایران‌خودرو از عرضه نمونه جدید و به‌روز شده  خودرو دنا اتوماتیک مجهز به موتور توربو شارژ در سال 97 خبر داد.



با توجه به استقبال بالا از دنا پلاس در مدل دنده‌ای  این خودرو و فروش بالا و درخواست‌های مکرر  مشتریان قرار است در سال 1397 با گیربکس اتوماتیک ساخت کشور بلژیک و با حدود قیمتی 65 میلیون تومان روانه بازار شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک با موتور 1.7 لیتری تجهیز شده به  توربو شارژ باقدرت 150 اسب بخار 215 نیوتون متر گشتاور در حال سپری کردن تست‌های فنی است و قرار است با آپشن های (امکانات رفاهی) بیشتری,   نسبت به مدل قبلی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد, و می تواند در مدت 10 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر برسد و با مصرف سوخت 8.4 لیتر در شهر و 6 لیتر در جاده ها نمودار سیکل ترکیبی 7 الی 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر را ثبت کرده است.

دنا پلاس توربو با گیربکس اتوماتیک با مجهز شدن به سیستم کی لس استارتر (استارت دکمه‌ای بدون نیاز به سوئیچ), دکمه بازشو بدون نیاز به استفاده از ریموت کنترل, سانروف, دی لایت, دوربین دنده‌عقب, آنتن اسپرت (کوسه‌ای), 4 ایربگ (کیسه هوا) AirBag, صندلی‌های برقی, کروز کنترل (محدودکننده سرعت), تریم داخلی با دوخت قرمز, سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و همچنین سیستم صوتی چندرسانه‌ای دارای مانیتور, DVD,Gps و ... نسبت به مدل قبلی به‌روز شده و به‌احتمال‌زیاد بین 7 تا 9 میلیون تومان اختلاف با مدل دنده معمولی (دستی) خواهد داشت.